Sunday 6 November 2011

Cu cat imi cunosc prietenii mai bine imi iubesc cainele mai mult...


Si cu toate astea, infruntarea provocarilor vietii de unul singur nu este la indemana celor mai multi dintre noi. Exista numeroase studii care confirma ca un grup de “suporteri” este de un real folos pentru “reconditionarea” si mentinerea sanatatii (si nu numai). Daca de exemplu, ai nevoie sa lupti cu vre-o forma de diabet, sau trebuie sa faci fata vre-unei alergii alimentare, tensiune ridicata ori altor necazuri, avand sprijinul unui prieten, un regim alimentar strict poate fi mult mai usor de urmat.

Daca nu ai (inca) un grup in care sa gasesti sprijinul necesar:

Creaza-ti unul! Gaseste-ti un partener pentru pranz. Sfatuiti-va si cautati impreuna cele mai bune optiuni culinare. Impartiti portiile prea mari oferite de restaurant. Sau pregatiti si aduceti, cu randul, “pachetelul” pentru a-l imparti.

A;atura-te unui grup deja format. In afara de suportul psihologic, este o ocazie pentru a afla despre noi strategii alimentare.

Nu uita ca familia este cel dintai si cel mai apropiat prieten. Membrii de familei nu numai ca te vor incuraja in tinerea oricarei diete alimentare de care ai nevoie, dar iti si vor aproviziona camara cu cele trebuincioase si chiar te vor ajuta la gatit.

Si ori de cate ori ai ocazia, ofera sprijin la randul tau.

Deci ...

Daca ai un kilogram de burtă curățată și dă-i dau un rost în viață. Invita prietenii, sau bucura-ti familia cu o tocană de burtă în stil unguresc. No, ni:



Am pus într-o tigaie doi morcovi mărunțiți, o ceapă care a pățit același lucru, o jumătate de țelină și un fir zdravăn de praz. Le-am prăfuit cu puțină sare și le-am lăsat să se înmoaie pe foc mic.

Am pus burta la fiert în apă cu sare, boabe de piper și foi de dafin. După jumătate de ceas am strecurat-o.

Am pus burta (de vită, nu v-am spus până acum) peste legume, am amestecat și am acoperit cu zeamă în care a fiert aceasta. Am pus un capac deasupra și am lăsat tigaia pe foc mic o jumătate de ceas.

Am adăugat o jumătate de kilogram de pulpă de roșii.

Am mai pus trei linguri de boia și un păhăruț de vin alb, am mai lăsat pe foc zece minute apoi am lăsat-o să se răcorească.

E gata când îi pui frunzele de mentă deasupra.

 
Să fiți sănătoși.

No comments:

Post a Comment