Wednesday 9 October 2013

Fulgi de ovaz cu fructe de padure si migdale

Aceasta este o mancarica pentru campioni. Consumul de fulgi de ovaz imbunatateste profund calitatea vietii!.

Mai multe poti afla aici: http://www.mrbreakfast.com/article.asp?articleid=27



Se prepara in 10 minute si contine doar 440 calorii pe portie.

Pentru doua portii am nevoie deurmatoarele ingrediente:

2 linguri de migdale curatate de coaja (eu am folosit fulgi de migdale);
1 1/2 cana de zmeura;
1 1/2 cana afine;
1 lingura de zeama proaspata de lamaie;
1 1/2 cana fulgi de ovaz preparati (conform instructiunilor producatorului);
1 cana iaurt;
2 linguri miere de albine;

Cum am pregatit eu:

1. Prajesc uscat migdalele intr-o tigaie antiaderenta, pana cand capata o culoare aurie. Amestec continuu, pentru a nu se arde. Le pun deoparte cand sunt gata.

2. Clatesc fructele si le zvant in prosoape de hartie.

3. Stropesc fructele cu suc de lamaie si le pun deoparte.

4. Amestec intr-un bol terciul de ovaz cu iaurtul si cu mierea.

5. Pastrez cateva fructe pentru decor, iar restul il amstec in mixtura de ovaz.

6. Distribui mixtura in vase pentru sevit, si ornez cu fructe si fulgi de migdale.

SA FIM SANATOSI.



No comments:

Post a Comment